Poštovani korisnici!
Molimo Vas da svoje zahtjeve, primjedbe i prijavu kvara radnim danom izvršite pozivom na broj telefona 032/465-999 u terminu od 07:00h do 15:30h.
Sve navedeno možete poslati i na e-mail: info.podrska@jkpvisoko.ba i putem poruke koju ćete poslati preko Facebook stranice (JKP Visoko).
Poslije radnog vremena (od 15:30h) svaki radni dan i za dane vikenda prijavu kvara na vodovodnoj ili kanalizacionoj mreži možete izvršiti pozivom na dežurni broj telefona 061/780-691, a dežurni radnik za ovu sedmicu je Faruk Kurspahić.
Poslije radnog vremena (od 15:30h) svaki radni dan i za dane vikenda prijavu problema koji se odnosi na poslove Odjeljenja za građevinske poslove, usluge i održavanje objekata možete izvršiti na dežurni broj telefona 062/489-477, a zaduženi radnik je Mirnes Fatić.
Svi naši korisnici komunalnih usluga prilikom podnošenja svojih zahtjeva, primjedbi i prijavu kvara dužni su navesti sljedeće podatke: ime i prezime, adresu, lični kontakt telefon, e-mail adresu i šifru mjernog mjesta (za postojeće korisnike komunalnih usluga).
Navedeni podaci o korisniku su nam potrebni kako bi odmah započeli sa riješavanjem navednih zahtjeva i prijava korisnika, koje će biti odmah proslijeđene u nadležne službe Preduzeća, dok će korisnik povratnu informaciju dobiti u zakonskom roku, što zavisi od kompleksnosti zahtjeva ili prijavljenog problema.
Unaprijed se svim korisnicima komunalnih usluga u Gradu Visoko na povjerenju i saradnji!
JKP ¨VISOKO¨ d.o.o. Visoko